مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 فروردین 1398 ساعت 18:412019-04-14ورزشي

دیدار مدیرعامل سپاهان و عقیلی در اردوی تیم ملی فوتبال جوانان


مدیر عامل سپاهان از اردوی تیم ملی فوتبال جوانان کشور در مجموعه صفاییه مبارکه بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، مدیر عامل این باشگاه روز گذشته از اردوی تیم ملی فوتبال جوانان کشور در مجموعه صفاییه مبارکه بازدید کرد.

تابش، مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ضمن دیدار و گفتگو با سیروس پورموسوی، سرمربی و هادی عقیلی، مربی تیم ملی فوتبال جوانان کشور از تمرینات این تیم بازدید به عمل آورد.

هادی عقیلی کاپیتان اسبق تیم فوتبال سپاهان در گفتگویی با پایگاه خبری این باشگاه ضمن تقدیر وتشکر از مدیر عامل و مسؤولین باشگاه سپاهان بابت همکاری در برگزاری این اردو گفت: تیم ملی فوتبال جوانان در مدت زمان حضور خود در مجموعه ورزشی صفاییه غربالگری لازم از بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی را انجام داده و آماده می شویم در تورنمنت معتبری که در خرداد ماه سال جاری در کشور روسیه برگزار می شود حضور یابیم.

 در این تورنمنت تیم ملی فوتبال جوانان ایران با کشور های آرژانتین، یونان و ترکیه هم گروه است شایان ذکر است، اردوی تیم ملی فوتبال جوانان ایران از تاریخ 19 فروردین ماه در مجموعه ورزشی صفاییه شهرستان مبارکه آغاز شده و تا 26 فروردین ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار مدیرعامل سپاهان و عقیلی در اردوی تیم ملی فوتبال جوانان

دیدار مدیرعامل سپاهان و عقیلی در اردوی تیم ملی فوتبال جوانان