مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 فروردین 1398 ساعت 23:062019-04-14سياسي

شورای انتقالی سودان: حزب البشیر در دوره انتقالی شرکت نخواهد کرد


سخنگوی شورای نظامی سودان با بیان اینکه حزب عمر البشیر رییس جمهور عزل شده در دوره انتقالی شرکت نخواهد کرد، گفت که «عوض بن عوف (وزیر دفاع سودان و رییس قبلی شورای نظامی) و کمال عبدالمعروف معاون وی از ادامه خدمت نظامی معاف شدند».

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سخنگوی شورای نظامی سودان یکشنبه شب در یک نشست خبری در خارطوم گفت که عوض بن عوف و کمال عبدالمعروف به ترتیب رییس سابق شورای نظامی انتقالی و معاون وی از ادامه خدمت نظامی معاف و بازنشسته شدند.

وی با بیان اینکه برنامه های مهمی برای بازسازی دو دستگاه امنیتی و اطلاعاتی کشور وجود دارد ، افزود: ابوبکر مصطفی به عنوان رییس جدید دستگاه اطلاعاتی سودان منصوب شد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسودان تریبون، سخنکوی شورای نظامی انتقالی سودان گفت که اگر می خواستیم به زور و خشونت روی بیاوریم، به سمت تغییر حرکت نمی کردیم .

وی تاکید کرد: ارتباطات و تماس ها از دیروز با سران تعدادی از کشورها از جمله عربستان، امارات، قطر و اتیوپی آغاز شده است .

سخنگوی شورای نظامی سودان با تاکید بر بازداشت تعدادی از مسئولان رژیم سابق که در فساد نقش داشتند ، افزود: دو سفیر سودان در ژنو و واشنگتن برکنار شدند و همه افسران و نیروهای پلیس سودانی که در جریان تظاهرات بازداشت شده بودند، آزاد می شوند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای انتقالی سودان: حزب البشیر در دوره انتقالی شرکت نخواهد کرد

شورای انتقالی سودان: حزب البشیر در دوره انتقالی شرکت نخواهد کرد