مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 فروردین 1398 ساعت 23:162019-04-14سياسي

مردم انتقاد کردند، امام جمعه هشدار داد


در چند روز اخیر شاهد سیل انتقادهای مردمی از حمل و قطع درختان ارسباران هستیم که منجر شد تا امام جمعه تبریز در واکنشی تند در خطبه های نماز جمعه خواستار شفاف سازی مبداء و مقصد تریلی های حامل درخت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، دی ماه سال گذشته بود که تصاویری از قلع و قمع درختان جنگل های ارسباران در فضای مجازی منتشر شد؛ به تدریج انتشار تصاویر دیگری از حمل درختان قطع شده توسط کامیون ها به مقصدهای نامعلوم، مردم آذربایجان و رسانه های محلی را حساس کرد.

خبری که آذربایجان را به جوش آورد و کمپین های حمایتی برای آن ایجاد و در نهایت به یک مطالبه عمومی تبدیل شد.

  ماجرا تا جایی پیش رفت که نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز دقایق زیادی از خطبه های نماز جمعه را به این موضوع اختصاص داد.

او حتی از استاندار آذربایجان شرقی و مدیرکل صدا و سیمای استان خواست با تشکیل ستاد بررسی و دعوت از مسوولان مربوطه در برنامه ویژه تلویزیونی در این خصوص به اذهان عمومی پاسخگو باشند.

با درخواست فراوان مردم از امام جمعه تبریز و پیگیری های او در نهایت، مدیر جهاد کشاورزی استان حکم قطعی ممنوعیت قطع درختان ارسباران را صادر کرد.

دادستان انقلاب تبریز نیز به عنوان مدعی العموم به موضوع ورود کرده و اعلام کرد خروج هرگونه چوب، الوار و درخت به هر نحوی از اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم انتقاد کردند، امام جمعه هشدار داد

مردم انتقاد کردند، امام جمعه هشدار داد