مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 فروردین 1398 ساعت 05:362019-04-15دانش

یک شرکت دانش بنیان داخلی به فناوری پوشش تبدیلی زیرکونیوم دست یافت


علیرضا قنبری، مدیرعامل شرکت کیانانو پوشش، سازنده وطراح پروژه پوشش تبدیلی نانو زیرکونیوم در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در رابطه با فعالیت این شرکت دانش بیان اظهار کرد: - مدیر عامل شرکت دانش بنیان کیانانو پوشش گفت: این شرکت دانش بنیان توانسته است برای اولین بار در ایران پوشش تبدیلی بر پایه زیر کونیوم در جهت بهبود چسبندگی و مقاومت به خردگی پوشش های پلیمری را تولید کند.

علیرضا قنبری، مدیرعامل شرکت کیانانو پوشش، سازنده وطراح پروژه پوشش تبدیلی نانو زیرکونیوم در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در رابطه با فعالیت این شرکت دانش بیان اظهار کرد: شرکت نانو زیرکونیوم از سال 94 کار خود را به صورت رسمی آغاز کرده است و تاکنون موفق به تولید اولین پوشش نانو زیرکونیوم surbond در کشور شده است.

مدیر عامل شرکت دانش بنیان کیانانو پوشش با اشاره به تک محصولی بودن این شرکت بیان کرد: محصول این شرکت پوشش های تبدیلی بر پایه زیر کونیوم است که باعث افزایش چسبندگی رنگ می شود آن ها هم، چون سمباده عمل می کنند با این تفاوت که برخلاف سمباده از ترکیبات شیمیایی ساخته شده اند.

قنبری ادامه داد: پوشش تبدیلی نانو زیرکونیوم surbond باتشکیل یک لایه نانومتری بر روی سطح فولادی، آلومینویمی و گالوانیزه در بهبود پارامتر هایی همچون چسبندگی پوشش آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک شرکت دانش بنیان داخلی به فناوری پوشش تبدیلی زیرکونیوم دست یافت

یک شرکت دانش بنیان داخلی به فناوری پوشش تبدیلی زیرکونیوم دست یافت