مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 فروردین 1398 ساعت 09:502019-04-16فناوري

اینترنت اکسپلورر را هرچه سریعتر حذف کنید


به تازگی محققان و کارشناسان امنیتی به کاربران هشدار داده اند که مرورگر اینترنت اکسپلورر از رایانه خود به طور کلی حذف کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، چندی پیش کارشناسان و پژوهشگران فعال در حوزه امنیت سایبری به کاربران در فضای مجازی اعلام کرده اند که به هیچ عنوان از مرورگر اینترنت اکسپلورر ( internet explorer) استفاده نکنند چرا که مایکروسافت مدت ها قبل اعلام کرده بود که دیگر از این مرورگر اینترنتی پشتیبانی نکرده و برای آن نیز به روز رسانی های امنیتی و نرم افزاری ارائه نخواهد داد همین امر کافی است تا دلیل محکمی به شمار بیاید تا کاربران دیگر از آن استفاده نکنند.

امنیت سایبری و حفاظت از حریم خصوصی کاربران یکی از مسائلی است که در سال های اخیر از اهمیت بیشتر و بسزایی برخوردار شده است.

اما حالا به تازگی گزارش های منتشر شده از سوی کارشناسان امنیتی نشان می دهد که علاوه بر آن که استفاده از مرورگر اینترنت اکسپلورر می تواند برای حریم خصوصی کاربران دردسرساز و خطر آفرین باشد و به هکرها اجازه نفوذ و دسترسی به اطلاعات شخصی آنها را بدهد، بلکه حتی عدم استفاده از این مرورگر اینترنتی نیز می تواند به همان اندازه برای آنها خطر آفرین و از لحاظ امنیتی مشکل ساز باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینترنت اکسپلورر را هرچه سریعتر حذف کنید

اینترنت اکسپلورر را هرچه سریعتر حذف کنید