مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 فروردین 1398 ساعت 12:212019-04-16اجتماعي

آذرنوش : 460 کانون جهادی ورزشکار به مناطق سیل زده اعزام می شوند


در سطح کشور ما 460 کانون جهادی ورزشکاری داریم و تا چند روز آینده این کانونها جهت کمک به مناطق سیل زده اعزام می شوند.

-  سردار داوود آذرنوش در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد فعالیت و کمک رسانی بسیج ورزشکاران کشور در مناطق سیل زده گفت: همانطور که اطلاع دارید، از اوایل امسال کشور ما دچار بحران سیل در چند استان پلدختر، مازندران،گلستان  خوزستان و.

شدند و از همان ابتدای این بحران، جامعه ورزشی بسیج کشور به اکثر این استانها اعزام شدند و ما دو هدف را دنبال می کردیم یکی جان مردم و دیگری بحث کمک و امداد رسانی به این مناطق بود.

  وی در ادامه گفت: در این مدت چند فدراسیون قایقرانی، اتومبیلرانی، کوهنوردی و نجات غریق به کمک بسیج ورزش کشور شتافتند و در همان روزهای اول که هدف ما  نجات مردم گرفتار در سیل بود،  با همکاری این فدراسیونها کار خود را آغاز کردیم  در این مدت ماشین های آف رود اتومبیلرانی خیلی به ما کمک کرد، به این دلیل که این خودروها  می توانند به راحتی در جاهای سخت صعب العبور بروند، و ما توانستیم  با این خودرو جان خیلی از هموطنان خود را  نجات دهیم .

رییس سازمان ورزش بسیج کشوری گفت: سازما ن بسیج ورزش کشور  تا به امروز ما توانسته 60 الی 70 کامیون و 48 نیسان اقلام مورد نیاز مناطق سیل زده را تأمین و ارسال کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذرنوش : 460 کانون جهادی ورزشکار به مناطق سیل زده اعزام می شوند

آذرنوش : 460 کانون جهادی ورزشکار به مناطق سیل زده اعزام می شوند