مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 فروردین 1398 ساعت 15:512019-04-16سياسي

لزوم مشارکت همه نهادها و آحاد مردم در طرح «جهاد همبستگی ملی»


نماینده مردم بروجن در مجلس ضمن حمایت از طرح «جهاد همبستگی ملی»، گفت: این طرح می تواند کمک رسانی به مردم خسارت دیده را سرعت دهد، پس لازم است همه نهادها و آحاد مردم در اجرای این طرح مشارکت جدی داشته باشند.

- خدیجه ربیعی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بروجن با بیان اینکه برای جبران خسارات باید همه دست به دست یکدیگر دهیم، گفت: خساراتی که سیل اخیر به کشور زد باید سریعا جبران شوند و این جبران نیاز به همکاری بیشتری دارد و نباید بنشینیم تا دولت یا ارگان خاصی  بار این مسؤولیت را به تنهایی به دوش بکشد.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت از طرح جهاد همبستگی ملی ، ادامه داد: این طرح می تواند کمک رسانی به مردم خسارت دیده را سرعت دهد، پس لازم است همه ارکان نظام و آحاد مردم در اجرای این طرح مشارکت جدی داشته باشند.

همه ی نمایندگان مجلس حقوق تعدادی از روزها را مشخص کرده اند برای کمک به مناطق سیل زده، تا مشکلات هرچه سریع تر رفع شود.

ربیعی با بیان اینکه رییس فراکسیون زنان به نمایندگی از زنان مجلس در مناطق سیل زده حضور داشته است،گفت: در روزهای گذشته مسؤولان ارشد دولت از جمله برخی از وزرا را برای توضیح و تبیین برنامه هایشان برای کمک به سیل زدگان به مجلس دعوت کردیم و تا حل کامل مشکل مردم سیل زده پیگیری ها ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم مشارکت همه نهادها و آحاد مردم در طرح «جهاد همبستگی ملی»

لزوم مشارکت همه نهادها و آحاد مردم در طرح «جهاد همبستگی ملی»