مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 فروردین 1398 ساعت 17:352019-04-16سياسي

ارتش در عرصه های مختلف خدمت رسان مردم است


با رایزنی های انجام شده و با نظر کارشناسی انتقال پادگان تیپ 40 از میدان ارتش به خارج از شهر قطعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود سلیمانیان در نشست با خبرنگاران در آستانه روز ارتش اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار سپاه و بسیج خالق حماسه های جاوید در کشور بوده و در حوادث متعدد حقانیت و حسن عمل خود را نشان داده است.

وی با تبریک فرارسیدن روز ارتش یاد و خاطره شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت و خاطرنشان کرد: ارتش در 8 سال دفاع مقدس در مقابل تمام توطئه های ضدانقلاب با قامتی افراشته ایستاده و دوشادوش سپاه در تمام مرزهای شمالغرب، غرب و جنوب ایثار و فداکاری های ماندگار خلق کرده است.

فرمانده تیپ 40 هجومی نزاجا از تقدیم 50 هزار شهید، 250 هزار جانباز و 26 هزار آزاده سرافراز ارتش به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: دستاوردهای ارتش بعد از انقلاب و سازماندهی نیروهای نزاجا شگفتی آفرین بوده و امروز نیز ارتش در عرصه های مختلف خدمت رسان مردم است به طوری که در سیل اخیر ارتش با تمام امکانات و تجهیزات خود به کمک آسیب دیدگان شتافته است.

سلیمانیان با بیان اینکه قبل از انقلاب بیش از 30 هزار مستشار نظامی در ایران تمام مسایل امنیتی و سیاسی ما را مدیریت می کردند، تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی امروز ارتش در عرصه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش در عرصه های مختلف خدمت رسان مردم است

ارتش در عرصه های مختلف خدمت رسان مردم است