مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 فروردین 1398 ساعت 20:562019-04-16سياسي

جامعه موفق و سلامت وابسته به تربیت جوانان کارآمد است


مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با تأکید بر اینکه قشر جوان باید قدرت تحلیل شرایط و مسائل را در خود تقویت کنند، گفت: جامعه موفق و سلامت وابسته به تربیت جوانان کارآمد است.

- خبرگزاری فارس از البرز، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز عصر امروز در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره نوجوان سالم استان البرز، گفت: جامعه موفق در گرو حضور و وجود جوانان و نوجوانان موفق و فعال محقق خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در ادامه با بیان اینکه جوان و نوجوان موفق باید داری مؤلفه ها و ویژگی های مشخصی باشد، بیان کرد: شخصیت و اخلاق مداری هر انسان در دوران نوجوانی شکل می گیرد که باید در این دوره مورد اهمیت و توجه ویژه ای باشد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه نوجوان موفق توانمند است و برای کشور تأثیر گذار خواهد بود، ادامه داد: وجود مشخصاتی همچون شور و نشاط، کنجکاوی، قدرت تحلیل و پرداختن به تخیلات، قدرت حل مسائل و تفکر انتقادی در هر نوجوانی، وی را به موفقیت و تأثیرگذاری نزدیک تر خواهد کرد.

قاسمی با اشاره به اینکه بسیاری از مسؤولان سطح جامعه به دور از قدرت تحلیل درست هستند، افزود: اگر بتوانیم نوجوانان موفقی در سطح جامعه تربیت کنیم بدون شک به موفقیت کشور نیز کمک شایانی داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه موفق و سلامت وابسته به تربیت جوانان کارآمد است

جامعه موفق و سلامت وابسته به تربیت جوانان کارآمد است