مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 فروردین 1398 ساعت 10:052019-04-17فرهنگي

میزان تولید تئاتر با تعداد مخاطبان آن همخوانی ندارد


جواد روشن که این روزها نمایش «یک ساعت آرامش» را در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می برد، ضمن اشاره به استقبال خوب مردم از این نمایش، پیش بینی هایی درباره وضعیت تئاتر در سال 98 داشت.

- جواد روشن که این روزها نمایش یک ساعت آرامش را در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می برد، ضمن اشاره به استقبال خوب مردم از این نمایش، پیش بینی هایی درباره وضعیت تئاتر در سال 98 داشت.

این کارگردان تئاتر در گفت وگو با ایسنا، درباره استقبال تماشاگران از نمایش اش گفت: مردم استقبال خوبی از این نمایش داشتند و از روز اول با ظرفیت کامل بلیط ها فروش رفتند و حتی در روزهایی تعداد متقاضیان از ظرفیت بیشتر بوده است.

او درباره دلایلی که موجب این استقبال شده است، توضیح داد: فاکتورهای مختلفی می تواند در جذب و استقبال مردم تأثیرگذار باشد.

کیفیت کار، مجموعه عوامل نمایش تا خبرهایی که از آن منتشر شده، نوع تبلیغات، بازخوردهایی که بعد از یکی، دو شب اجرا از آن منعکس شد و کمدی بودن نمایش از مجموع عواملی هستند که در این موضوع دخیل بوده اند.

روشن با بیان اینکه من به عنوان تولید کننده تئاتر و هنرمند این حوزه باید شرایط جامعه و فضای تولید نمایشم و مکانی که در آن اجرا می کنم را بسنجم افزود: این یکی از قواعد تولید تئاتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان تولید تئاتر با تعداد مخاطبان آن همخوانی ندارد

میزان تولید تئاتر با تعداد مخاطبان آن همخوانی ندارد