مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 فروردین 1398 ساعت 12:352019-04-17فرهنگي

یک نوازنده دوتار گروه «شیلر» را در تورهایش همراهی می کند


گروه آلمانی شیلر که جدیدترین آلبوم خود با عنوان «صبح دم» را در همکاری با هنرمندان ایرانی به صورت جهانی منتشر کرد، قرار است تور کنسرت های این گروه با همراهی یلدا عباسی نوازنده دوتار ایرانی در 15 شب روی صحنه برود.

- آلبوم مشترک گروه آلمانی شیلر و هنرمندان ایرانی منتشر شد یک نوازنده دوتار گروه شیلر را در تورهایش همراهی می کند گروه آلمانی شیلر که جدیدترین آلبوم خود با عنوان صبح دم را در همکاری با هنرمندان ایرانی به صورت جهانی منتشر کرد، قرار است تور کنسرت های این گروه با همراهی یلدا عباسی نوازنده دوتار ایرانی در 15 شب روی صحنه برود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مشاور رسانه ای پروژه در ایران، آلبوم گروه آلمانی شیلر به سرپرستی و آهنگسازی کریستوفر فون دایلن با نام صبح دم روز دوم فروردین ماه سال جاری از سوی کمپانی سونی موزیک در برلین رونمایی و به شکلی جهانی منتشر شد.

مصطفی کبیری تهیه کننده و نماینده گروه آلمانی شیلر در ایران ضمن اعلام این خبر گفت: در سفر فون دایلن به کرمان بود که وی با الهاماتی که از موقعیت جغرافیایی این منطقه دریافت کرد، تصمیمش برای همکاری با هنرمندان ایرانی جدی و منجر به تولید آثاری شد.

کبیری درباره ضبط قطعات شیلر با هنرمندان ایرانی هم گفت: طبق هماهنگی هایی که در تابستان سال 97 انجام گرفت، مراحل ضبط چند اثر در ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک نوازنده دوتار گروه «شیلر» را در تورهایش همراهی می کند

یک نوازنده دوتار گروه «شیلر» را در تورهایش همراهی می کند