مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 فروردین 1398 ساعت 13:452019-04-17بين الملل

اندیشکده کارنگی: عربستان در یمن سر در گم است


اندیشکده بین المللی کارنگی در تحلیلی نوشت، عربستان در حالی به شکل کورکورانه در حال تداوم یک کمیپین بمباران شکست خورده علیه یمنی ها است که اهدافش از این کمپین مشخص نیست و نمی داند که در یمن چه چیزی می خواهد.

- اندیشکده بین المللی کارنگی در تحلیلی نوشت، عربستان در حالی به شکل کورکورانه در حال تداوم یک کمیپین بمباران "شکست خورده" علیه یمنی ها است که اهدافش از این کمپین مشخص نیست و نمی داند که در یمن چه چیزی می خواهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنیاد بین المللی صلح کارنگی در این تحلیل تصریح داشته است: عربستان سعودی نمی داند در یمن چه چیزی می خواهد.

جنگ چهار ساله فعلی عربستان در یمن به هدف عقب راندن حوثی ها به پایگاه هایشان در شمال یمن و روی کار آوردن مجدد یک رهبری همپیمان با عربستان در یمن آغاز شد.

با این حال عربستانی ها با مشارکت امارات متحده عربی، گرفتار یک کمپین روتین و مخرب و به لحاظ سیاسی زیان بار حملات هوایی در یمن شده و در کنار آن سیاست سنتی تر خود برای استفاده از پول نقد برای به دست آوردن دوستانی برای خود را به کار گرفته که تنها تا حدی در زمینه تأثیرگذاری بر مردم موفق بوده است.

در ادامه این مطلب نوشته شد: عربستانی ها به شکلی کوکورانه به یک جنگ هوایی شکست خورده در یمن چسبیده اند که تنها حاصلش تشویق بیشتر حوثی ها به دست زدن به ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندیشکده کارنگی: عربستان در یمن سر در گم است

اندیشکده کارنگی: عربستان در یمن سر در گم است