مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 فروردین 1398 ساعت 15:062019-04-17فرهنگي

روایت نوجوان 15 ساله از زندان های دو دیکتاتور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، یوسف قوجق، نویسنده کتاب زندانی دو دیکتاتور ضمن اعلام این خبر گفت: این کتاب که با شمارگان دو هزار نسخه در پاییز 97 منتشر شده بود، - رمان زندانی دو دیکتاتور نوشته یوسف قوجق که شخصیت محوری آن، شهید حسن حسین زاده موحد است، در کمتر از سه ماه، به چاپ دوم رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، یوسف قوجق، نویسنده کتاب زندانی دو دیکتاتور ضمن اعلام این خبر گفت: این کتاب که با شمارگان دو هزار نسخه در پاییز 97 منتشر شده بود، در روزهای پایانی سال 97 با شمارگان دو هزار نسخه، به چاپ دوم رسید.

قوجق درباره ویژگی این اثر اضافه کرد: در این رُمان، سجایای شهید و چگونگی مبارزاتش در قبل از انقلاب و شرح استقامت هایش در زمان اسارت در اردوگاه تکریت را از نگاه دیگران بیان کردم.

به تبعیت از این بیت از مثنوی مولانا که می گوید: خوشتر آن باشد که سر دلبران / گفته آید در حدیث دیگران .

این رمان در 13 فصل نوشته شده و هر فصل، راویان متفاوتی دارد که هر کدام از آنها نماینده طیف های متفاوتی از دوست و دشمن هستند.

شهید حاج حسن حسین زاده موحد، کم سن ترین زندانی سیاسی قبل از انقلاب است که در 15 سالگی بازداشت و به مدت هشت سال و هفت ماه در زندان های ستمشاهی و چهار سال در زندان حزب بعث محبوس بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت نوجوان 15 ساله از زندان های دو دیکتاتور

روایت نوجوان 15 ساله از زندان های دو دیکتاتور