مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 فروردین 1398 ساعت 15:262019-04-17اقتصادي

لزوم اهتمام مدیران در مدیریت صحیح منایع آبی گیلان


استاندار گیلان با بیان اینکه حجم بارش ها برای کشاورزی امسال مطلوب است، گفت: برای فصل زراعی بهتر و تأمین آب کشاورزی اهتمام مدیران در برنامه ریزی و مدیریت صحیح منابع آبی ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از املش، مصطفی سالاری ظهر امروز در حاشیه بازدید از نخستین نشاء مکانیزه برنج در روستای کرف محله بخش مرکزی شهرستان املش با اشاره به اینکه امسال با توجه به حجم بارش ها و آبگیری سد سفیدرود مشکلی در زمینه تأمین منابع آبی نداریم، اظهار کرد: برای فصل زراعی بهتر و تأمین آب کشاورزی اهتمام همه مدیران در برنامه ریزی و مدیریت صحیح منابع آبی ضروری است.

وی با اشاره به اینکه شرایط تأمین آب کشاورزی در گیلان نسبت به سال گذشته بهتر پیش بینی می شود، افزود: با حجم مطلوب بارش ها و مدیریت صحیح منابع آبی امیدواریم کشاورزان گیلانی سال پربرکتی را پیش رو داشته باشند.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه همه دستگاه ها به ویژه آب منطقه ای و جهاد کشاورزی از ماه های پایانی سال 97 در زمینه لایروبی رودخانه ها و ساماندهی آب بندان ها برنامه ریزی زمانی خوبی انجام دادند، تصریح کرد: تلاش می کنیم تا اقدامات سال گذشته در سال زراعی جدید به نحو بهتری دنبال شود و با توجه به منابع آبی موجود و همکاری کشاورزان امیدواریم وضعیت از سال گذشته بهتر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اهتمام مدیران در مدیریت صحیح منایع آبی گیلان

لزوم اهتمام مدیران در مدیریت صحیح منایع آبی گیلان