مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 فروردین 1398 ساعت 21:112019-04-17دانش

پروانه ساخت هتل در همدان رایگان است/ فرسودگی 70 درصدی ناوگان اتوبوسرانی


رییس شورای اسلامی شهر همدان در جلسه مشترک با تشکل های دانشجویی گفت: پروانه ساخت هتل در همدان را رایگان کردیم تا گردشگری توسعه یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه پیام نور همدان با مدیران شهری همدان برگزار شد.

در این جلسه عباس صوفی، شهردار همدان و کامران گردان، رییس شورای اسلامی این شهرستان به مطالبات بسیج دانشجویی، اعضای انجمن های علمی و جمعی از کارکنان دانشگاه پیام نور همدان پاسخ دادند.

گردان در این جلسه با اشاره به اینکه مطالبه گری دانشجویان به نفع مدیریت شهری است، گفت: طی یک هفته آینده نرم افزار و سایت شهرداری و شورای شهر به طور شفاف راه اندازی می شود.

رییس شورای اسلامی شهر همدان به فرسودگی 70 درصد اتوبوس های شهری نیز اشاره کرد و گفت: از سال 92 به بعد یک بار 45 دستگاه اتوبوس و یک بار دیگر 15 دستگاه اتوبوس خریداری شده و قرار است به زودی 5 دستگاه نیز به ناوگان حمل و نقل عمومی همدان اضافه شود.

وی با اشاره به اینکه یک سوم هزینه حمل و نقل عمومی را باید دولت پرداخت کند، افزود: برای مطالبه اعتبار قطار شهری همدان از دولت، به شهردار نامه نوشته ام که اگر بودجه ای اختصاص داده شد، حتما برای شروع کار قطار شهری کنار بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروانه ساخت هتل در همدان رایگان است/ فرسودگی 70 درصدی ناوگان اتوبوسرانی

پروانه ساخت هتل در همدان رایگان است/ فرسودگی 70 درصدی ناوگان اتوبوسرانی