مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 فروردین 1398 ساعت 04:212019-04-18سياسي

قد برافراشتن چپ در آمریکا و انگلیس با برنی سندرز و جرمی کوربین / رابرت براوسیج


بریتانیا و ایالات متحده هر دو از یک ناخوشی در رنجند: نابرابری مفرط، یک اقتصاد سیاسی که برای اکثر مردم کار نمی کند.

همچنین یک فرهنگ شرکتی در هر دو کشور وجود دارد که تحت سلطه صاحبان منافع مالی و طرف های ذینفع قرار دارد که تاراج گسترده کوتاه مدت از مشخصه های آن است.

- گروه غرب از نگاه غرب خبرگزاری فارس: از نظر بسیاری از دمکرات ها شکست پرزیدنت دونالد ترامپ در انتخابات سال 2020 و بازگشت به وضعیت عادی کفایت می کند.

اما برای تعداد فزاینده ای از رای دهندگان و رقبا مسئله صرفا خلاص شدن از شر ترامپ نیست، بلکه کسب وکالت لازم برای تغییری بنیادین است که اهمیت دارد.

همین ماموریت بود که این هفته در  اتاق کنفرانس بدون پنجره ساختمان  دفتر نمایندگان مجلس لانگ ورث مورد کند و کاو قرار گرفت؛ نشستی که دو اقتصاددان انگلیسی – متیو لارونس و جیمز میدوی- با عده ای از دستیاران کنگره ای دمکرات ها برای تبیین عناصر سیاست اقتصادی در حال شکل گیری رهبر حزب کارگر انگلیس جرمی کوربین برگزار گردید.

این نشست با حمایت مشترک مرکز جلسه سران مترقی در کنگره و دمکراسی کولابوریتیو که یک انستیوی تحقیقاتی مستقر در واشنگتن است برگزار شد و از جمله  تبادل آرای بسیاری بود که بین متفکران، قانونگذاران و فعالان سیاسی مترقی دو طرف اقیانوس اطلس برگزار می شود، کسانی که ایده ها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قد برافراشتن چپ در آمریکا و انگلیس با برنی سندرز و جرمی کوربین / رابرت براوسیج

قد برافراشتن چپ در آمریکا و انگلیس با برنی سندرز و جرمی کوربین / رابرت براوسیج