مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 فروردین 1398 ساعت 08:562019-04-18سياسي

ارسال 220 مقاله علمی و پژوهشی به دبیرخانه پانزدهمین همایش مهدویت


دبیر پانزدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت از ارسال 220 مقاله علمی و پژوهشی به دبیرخانه پانزدهمین همایش مهدویت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدصابر جعفری صبح امروز در افتتاحیه پانزدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت که در سالن همایش های مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) قم برگزار شد، با اشاره به برگزاری پانزدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت اظهار کرد: به همت همایش دکترین مهدویت سالانه نام امام زمان(عج) در مراکز علمی و تخصصی مورد دغدغه و پیگیری پژوهشگران قرار می گیرد.

وی با اشاره به ارسال 220 مقاله به دبیرخانه پانزدهمین همایش دکترین مهدویت خاطرنشان کرد: 65 مقاله در کمیسیون های تخصصی همایش ارائه خواهد شد.

دبیر پانزدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت با بیان اینکه چالش های اعتقادی فرهنگی و چالش های اجتماعی و سیاسی دو محور همایش پانزدهم بوده است افزود: در این دو محور با زیرگروه های تخصصی مقالات ارزشمندی به دبیرخانه رسیده است.

وی اذعان کرد: از بررسی این مقالات ریشه آسیب ها را می توانیم در دو محور جمع بندی کنیم؛ اول اینکه اگر انتظار فقط به معنای لغوی بررسی شود قاعدتا آسیب هایی چون انحرافات به دنبال خواهد داشت اما اگر انتظار مطابق روایات تلاشی خستگی ناپذیر باشد و شرایطی داشته باشد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 220 مقاله علمی و پژوهشی به دبیرخانه پانزدهمین همایش مهدویت

ارسال 220 مقاله علمی و پژوهشی به دبیرخانه پانزدهمین همایش مهدویت