مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 فروردین 1398 ساعت 12:162019-04-18بين الملل

تکذیب شایعه دیدار مقامات لبنان و اسراییلی


لبنان خبر منتشر شده مبنی بر دیدار وزیر خارجه با مسئولی اسراییلی در مسکو را «مضحک» خواند و آن را تکذیب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه لبنان، امروز پنجشنبه، شایعه یک رسانه سعودی مبنی بر دیدار جبران باسیل وزیر خارجه این کشور با هیأتی اسراییلی را تکذیب کرد.

بر اساس گزارش شبکه المیادین ، انطوان قسطنطین مشاور وزیر خارجه لبنان اعلام کرد، خبر ادعا شده مبنی بر دیدار باسیل و مسئولی اسراییلی مضحک است و هدف از آن ضربه زدن به موضع لبنان و تلاش های وزیر خارجه برای مقابله با تصمیم های دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا (طرح معامله قرن) است.

وبگاه سعودی ایلاف دیروز چهارشنبه به نقل از منبع آگاه در خبری مدعی شده بود، جبران باسیل با یک مسئول اسراییلی عالی رتبه در مسکو دیدار و با وی درباره اختلافات مرزی میان دو طرف صحبت کرده است.

در ادامه این گزارش آمده بود، دیدار مذکور که با نظارت روسیه انجام شده، درباره مسائل مورد توجه دو طرف از جمله مسأله سوریه، نظام بشار اسد و مسأله کارخانه های سلاح ایرانی در لبنان بحث و تبادل نظر شده است.

این وبگاه سعودی سپس مدعی شد ، مسئول اسراییلی پیامی برای میشل عون رییس جمهور لبنان نیز فرستاده مبنی بر اینکه اسراییل ، لبنان را دشمن خود نمی داند اما در قبال هدف قرار دادن منافع ایران و حزب الل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب شایعه دیدار مقامات لبنان و اسراییلی

تکذیب شایعه دیدار مقامات لبنان و اسراییلی