مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 فروردین 1398 ساعت 13:412019-04-18اقتصادي

تخریب 41 مورد ساخت و ساز غیر مجاز در کرج


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج از 41 مورد تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در فروردین ماه 98 در این شهرستان خبر داد.

- عبدالرضا روشن نژاد مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج در گفت و گو با خبرنگار فارس از البرز، از اجرای 41 مورد قلع و قمع ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی ماهدشت خبر داد و گفت: در این راستا بیش از 12 هکتار از زمین های کشاورزی منطقه به حالت اولیه اعاده شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج افزود: در راستای صیانت از عرصه های زراعی و باغی و برخورد با تغییر کاربری های غیر مجاز، ظرف دو روز گذشته در ماهدشت منطقه خدایارخان، به استناد تبصره دو ماده 10 قانون اصلاح قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغها مصوب سال 1385، اعمال قانون در 38 قطعه اجرا شد و طی آن 2765 متر دیوارکشی، 4 بنا و 60 متر مربع استخر با همکاری مرجع محترم قضایی و نیروی انتظامی تخریب شد.

روشن نژاد در خصوص اقدامات پیشگیرانه جهاد کشاورزی در زمینه ساخت و سازهای غیرقانونی از صدور 468 مورد اخطاریه جلوگیری از عملیات ساخت وساز غیرمجاز  و اجرای 352 مورد اجرای حکم تخریب در شش ماهه دوم سال 97 خبر داد.

وی در خاتمه با تأکید بر اینکه گریز از قانون و ساخت و سازهای غیر مجاز، آسیب های جبران ناپذیری به بخش کشاورزی و نیز خود مالکان اراضی وارد می کند گفت: از ابتدای سال 98 تا کنون نیز طی مدت یک ماهه ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب 41 مورد ساخت و ساز غیر مجاز در کرج

تخریب 41 مورد ساخت و ساز غیر مجاز در کرج