مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 فروردین 1398 ساعت 13:562019-04-18سياسي

سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی هرمزگان معرفی شد


طی مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مدیر مرکز امور استان های آستان قدس رضوی، سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی هرمزگان معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از بندرعباس، ظهر امروز مراسم تکریم  ابوالقاسم جراره سرپرست سابق  و معارفه اسماعیل تذرو سرپرست جدید دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در دفتر امام جمعه بندرعباس با حضور آیت الله غلامعلی نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس و موسویان دبیر امور استان های آستان قدس رضوی برگزار شد.

آیت الله نعیم آبادی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت منجی عالم بشریت و با تقدیر و تشکر از سرپرست سابق دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی اظهار داشت: سرپرست سابق دفتر نمایندگی آستان در استان راه را تا حدودی هموار کردند و مدیریت جدید باید راه هموار نشده را هموارتر کنند و با سرعت بیشتری  در راه خدمت به آستان مقدس امام رضا(ع) و مردم حرکت کند.

وی ادامه داد: کار آستان قدس رضوی خدمت به مردم است و در سال های اخیر با حضور آیت الله رییسی این مسئله پررنگ تر شده است اما نباید نقش مرحوم آیت الله واعظ طبسی را کم رنگ کرد که جاده ها را هموار کرد و آیت الله رییسی در جاده های جدید با سرعت حرکت، و بقیه جاده ها را ایجاد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی هرمزگان معرفی شد

سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی هرمزگان معرفی شد