مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 فروردین 1398 ساعت 15:112019-04-19سياسي

برخی اقدامات شهرداری عسلویه فقط هدر رفت بیت المال است


امام جمعه عسلویه با انتقاد نسبت به عملکرد یکساله شهرداری عسلویه گفت: در یکسال گذشته خدماتی انجام شده که برخی از این کارها فقط هزینه شده و بیت المال به نوعی هدر رفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان عسلویه، حجت الاسلام سیدعلی هاشمی نژاد در خطبه های نماز جمعه امروز عسلویه به حقوق متقابل مردم نسبت به یکدیگر اشاره کرد و اظهار داشت: حقوق در اسلام متقابل و دو طرفه است مثل حقوق شاگرد و استاد یا حقوق زن و مرد که متقابل است؛ ژرف نگری و جامع نگری اسلام در بیان حقوق زن و مرد بسیار مهم است و اسلام در این زمینه مطابق با شرع و عرف مسؤولیت هایی را برای مرد و زن تعریف کرده است.

امام جمعه عسلویه با تبریک سالروز تاسیس وزارت اطلاعات به نقش سربازان گمنام امام زمان(عج) در تامین امنیت کشور گفت: این عزیزان مخلصانه خدمت می کنند و خدمات آنان به چشم نمی آید زحمات شبانه روزی دارند کارهای بزرگی انجام می دهند که قابل تقدیر و فوق تصور است و بخش عظیمی از امنیت کشور مرهون تلاش این عزیزان است.

وی ادامه داد: امنیت نعمت بزرگی است که تا وقتی هست قدرش  را نمی دانیم این سربازان گمنام با مجاهدت های خاموش خود نقش مهمی در برقراری امنیت دارند و زبان قاصر از بیان جلوه های خلوص این عزیران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی اقدامات شهرداری عسلویه فقط هدر رفت بیت المال است

برخی اقدامات شهرداری عسلویه فقط هدر رفت بیت المال است