مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 فروردین 1398 ساعت 15:412019-04-19سياسي

جامعه ما در سایه ولایتمداری در حال پیشرفت است


جمهوری اسلامی ایران در سایه ولایتمداری در حال پیشرفت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جیرفت، حجت الاسلام رضا سعادت فر ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با گرامیداشت و تبریک اعیاد شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) اظهار داشت: سوال اساسی مطرح این است که چرا مردم تشنه حکومت حضرت ولیعصر (عج) نیستند و چرا ذائقه مردم از پذیرش رهبری الهی به رهبری مادی رفت.

وی تصریح کرد: اولین دلیل عدم پذیرش رهبری الهی، همانا عشق به دنیا است، دین ثروت واقعی را در تولید، کارآفرینی، خیریه، انفاق و وقف و دنیا را محل سرمایه گذاری برای آخرت دانسته و در مقابل مردم دنیاطلب، پول را صرف ذخیره سازی، تجمل گرایی کردند.

سعادت فر افزود: هرچند که دنیاطلبان به دنیا هم نرسیدند و اعتماد به نظام سلطه هیچگاه به نفع مملکت ما نبوده است، بعضا به بهانه اعتمادسازی، جهانی شدن، پیشرفت و رشد، مذاکراتی انجام شد که سرانجام آن شناخته شدن ایران به عنوان کانون شرارت در منطقه بود.

امام جمعه جیرفت گفت: در خصوص برجام، دیپلماسی لبخند نیز همین سیاست و بدون برداشته شدن تحریم ها و معرفی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان تروریست تکرار شد، FATF نیز در حال تحمیل شدن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه ما در سایه ولایتمداری در حال پیشرفت است

جامعه ما در سایه ولایتمداری در حال پیشرفت است