مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 فروردین 1398 ساعت 13:402019-04-20سياسي

رشد چشمگیر آموزش های تخصصی و عمومی به همکاران قضایی و اداری در سال 97


معاون منابع انسانی دادگستری کل استان تهران گفت: آموزش به عنوان یکی از روش های توسعه منابع انسانی سازمان ها مطرح است و هر سازمانی به افراد آموزش دیده و باتجربه نیاز دارد که ماموریت های محوله را به نحو احسن انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احسان مظفری افزود: بدین جهت آموزش یکی از وظایف اصلی مدیریت منابع انسانی مطرح است و همواره در برنامه های توسعه و یا تغییرات سازمانی بعنوان مهمترین عامل مورد توجه قرار می گیرد.

وی عنوان کرد: بر همین اساس در حوزه معاونت منابع انسانی دادگستری استان تهران هم تاکید بر برگزاری آموزش های تخصصی در حوزه حقوق و آموزش های عمومی در حوزه روانشناسی و مدیریت رفتار سازمانی در دستور کار قرار گرفته است تا فضایی فراهم شود که موجب ارتقاء بهره وری همکاران اداری و قضایی گردد و شاهد ارائه خدمات مطلوب تر به مردم عزیز باشیم.

معاون منابع انسانی دادگستری کل استان تهران اظهار داشت: به منظور افزایش توان قضایی، ارتقا رتبه و بروزرسانی همکاران قضایی دوره آموزشی هم برای همکاران قضایی و اداری برگزار می شود و این همکاران برای ارتقاء رتبه باید یکسری آموزش های لازم را سپری نمایند.

برای همکاران جدید الاستخدام آموزش های مجزایی در نظر گرفته شده است که با همکاری مرکز آموزش معانت منابع انسانی قوه قضاییه برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد چشمگیر آموزش های تخصصی و عمومی به همکاران قضایی و اداری در سال 97

رشد چشمگیر آموزش های تخصصی و عمومی به همکاران قضایی و اداری در سال 97