مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اردیبهشت 1398 ساعت 12:262019-04-21سياسي

فردا؛ پنجمین جلسه رسیدگی به پرونده «پتروشیمی» و «مؤسسات مالی و اعتباری»


فردا (دوشنبه) پنجمین جلسه رسیدگی به پرونده های شرکت بازرگانی پتروشیمی و مؤسسات مالی و اعتباری به ریاست قضات مسعودی مقام و صلواتی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه حقوقی و قضایی خبرگزاری فارس، جلسات رسیدگی به مفاسد اقتصادی پس از کسب استیجازه آیت الله لاریجانی رییس وقت قوه قضاییه از رهبر معظم انقلاب جهت برخورد فوری و عادلانه با مفسدان اقتصادی، در شعب ویژه دادگاه انقلاب آغاز شد.

در ادامه برخورد با مفسدان اقتصادی، پرونده موسوم به فساد در شرکت بازرگانی پتروشیمی با متهم ردیف اول خود به نام رضا حمزه لو (مدیرعامل اسبق شرکت بازرگانی پتروشیمی) و 13 متهم دیگر به ریاست قاضی مسعودی مقام در شعبه 4 دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی در 4 جلسه برگزار شد که جلسه پنجم این دادگاه فردا دوشنبه (1398.

2.

2) به جریان رسیدگی خود ادامه می دهد.

پرونده دیگر، پرونده موسوم به فساد در مؤسسات اعتباری البرز ایرانیان، آرمان، ولیعصر و فردوسی می باشد که همچون پرونده شرکت پتروشیمی در 4 جلسه برگزار شده و فردا دوشنبه (1398.

2.

2) نیز جلسه پنجم این دادگاه به ریاست قاضی صلواتی در شعبه سوم مفاسد اقتصادی دادگاه انقلاب برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است که متهمان ردیف اول و دوم این پرونده امیرحسین آزاد و حسن قریانی می باشند که به اتهام فساد در شبکه بانکی کشور زندانی و جلسات دادگاه آنها د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردا؛ پنجمین جلسه رسیدگی به پرونده «پتروشیمی» و «مؤسسات مالی و اعتباری»

فردا؛ پنجمین جلسه رسیدگی به پرونده «پتروشیمی» و «مؤسسات مالی و اعتباری»