مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اردیبهشت 1398 ساعت 12:302019-04-21سياسي

گفته های بازیگران «آینه عبرت»/از ممنوع الکاری تا شراکت با بابک زنجانی


حضور محمود دینی در برنامه علی ضیا با پاسخگویی او به تمام حواشی که در 30 سال اخیر درگیر آنها بوده همراه بود، جواد گلپایگانی نیز از آنچه در این سه دهه بر او گذشته سخن گفت.

- گفته های بازیگران آینه عبرت /از ممنوع الکاری تا شراکت با بابک زنجانی حضور محمود دینی در برنامه علی ضیا با پاسخگویی او به تمام حواشی که در 30 سال اخیر درگیر آنها بوده همراه بود، جواد گلپایگانی نیز از آنچه در این سه دهه بر او گذشته سخن گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز گذشته برنامه فرمول یک دو مهمان داشت؛ محمود دینی (تهیه کننده و بازیگر) و محمدجواد نظری گلپایگانی (بازیگر سریال آینه عبرت ) که به گفته علی ضیا، مجری برنامه، بعد از بیش از 30 سال دوباره در تلویزیون کنار هم قرار گرفتند.

محمود دینی که پوسترهای او در سال های شهرت به فروش می رسید، در این زمینه گفت: در همان سال های بعد انقلاب که عکس مرا می فروختند خیلی برایم حاشیه درست شد.

عکاس عزیزی که هنرمند سینما و تلویزیون بود از من عکس گرفت و این عکس در دکه ها به فروش می رسید و بعضی مرا بازخواست می کردند اما من اصلاً در جریان این موضوع نبودم.

وی با اشاره به سریال آینه عبرت که تهیه کننده آن نیز بود، افزود: این سریال آن زمان از مسائل مختلفی چون اعتیاد حرف می زد و قرار بود یک قسمت بسازیم که تا 50 قسمت ادامه پیدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفته های بازیگران «آینه عبرت»/از ممنوع الکاری تا شراکت با بابک زنجانی

گفته های بازیگران «آینه عبرت»/از ممنوع الکاری تا شراکت با بابک زنجانی