مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 ساعت 01:212019-04-21سياسي

از وعده افسانه ای 100 روزه چه خبر؟!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، روحانی سال 92 درباره وعده صد روزه جهت حل مشکلات کشور گفت: راه حل های کوتاه مدت یک ماه و 100 روزه برای حل مشکلات و معضلات اقتصادی، - آقای حسن روحانی در انتخابات سال92 وعده های بسیاری به مردم داد اما یکی از مهمترین وعده های انتخاباتی او گزارش و حل 100 روزه مشکلات اقتصادی بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، روحانی سال 92 درباره وعده صد روزه جهت حل مشکلات کشور گفت: راه حل های کوتاه مدت یک ماه و 100 روزه برای حل مشکلات و معضلات اقتصادی، اجتماعی و سیاست داخلی و خارجی در دولت تدبیر و امید پیش بینی شده است که با این برنامه ما می توانیم در یک فرصت کوتاه شاهد تحول اقتصادی باشیم.

وی ادامه داد: با ایجاد یک دوره تنفس به کارخانه ها و مراکز تولیدی که مشکل دارند، مشکلات آن ها را در یک مدت کوتاه حل و فصل کنند.

اما بعدها در سال 96 رییس جمهور در نشست خبری با رسانه های داخلی و خارجی وعده صد روزه خود که یکی از مهمترین و به یادماندنی ترین وعده های وی در جریان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری یازدهم بود را دروغ بزرگ خواند و بیان کرد که مگر کسی عقل نداشته باشد که بگوید 100 روزه مشکلات را حل می کنم.

رییس جمهور در این باره بیان داشت: من نگفتم مشکلات را صدروزه حل می کنم، من گفتم اگر به دولت برسم گزارش صدروزه ای از کارهایی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از وعده افسانه ای 100 روزه چه خبر؟!

از وعده افسانه ای 100 روزه چه خبر؟!