مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 ساعت 03:162019-04-21بين الملل

ادعای روزنامه «الحیاه» درباره موشک های حزب الله


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، روزنامه سعودی الحیاه به نقل از برخی منابع دیپلماتیک عربی که به نام های آنها اشاره ای نکرده است، - یک روزنامه سعودی مدعی شد که رژیم صهیونیستی اطلاعاتی را درباره کارخانه تولید موشک های نقطه زن جنبش حزب الله در اختیار فرانسه قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، روزنامه سعودی الحیاه به نقل از برخی منابع دیپلماتیک عربی که به نام های آنها اشاره ای نکرده است، مدعی شد که فرانسه اخیرا از وجود موشک های نقطه زن حزب الله ابراز نگرانی کرده است.

الحیاه به نقل از این منابع نوشت که رژیم صهیونیستی اخیرا اطلاعاتی به آمریکا و فرانسه درباره وجود کارخانه تولید موشک های نقطه زن در خاک لبنان ارائه کرده و پاریس درباره خطرات آن ابراز نگرانی کرده است.

این روزنامه افزود که پیش از این تنها طرف آمریکایی به لبنان هشدار می داد که صحت این اطلاعات را بررسی نماید اما اکنون پاریس با جدیت از آن سخن می گوید و معتقد است که لبنان بایستی به منظور اجتناب از تبعات آن، اقداماتی را انجام دهد چرا که اسراییل هرگز در برابر وجود چنین تأسیساتی با حمایت ایران در لبنان سکوت نخواهد کرد .

الحیاه در ادامه اشاره کرد که موضع پاریس در خصوص سوریه بیشتر به موضع آمریکا نزدیک شده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای روزنامه «الحیاه» درباره موشک های حزب الله

ادعای روزنامه «الحیاه» درباره موشک های حزب الله