مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 ساعت 10:102019-04-22فرهنگي

«لابیرنت» در تدارک اکران عیدفطر / طرفدار سینمای قصه گو هستم


کارگردان فیلم «لابیرنت» با اشاره به اینکه فیلمش را برای اکران عید فطر آماده می کند، گفت، با اتفاقات جشنواره ملی فجر، انگیزه ای برای شرکت در جشنواره جهانی نداشته ام.

- لابیرنت در تدارک اکران عیدفطر / طرفدار سینمای قصه گو هستم کارگردان فیلم لابیرنت با اشاره به اینکه فیلمش را برای اکران عید فطر آماده می کند، گفت، با اتفاقات جشنواره ملی فجر، انگیزه ای برای شرکت در جشنواره جهانی نداشته ام.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لابیرنت اولین تجربه بلند سینمایی امیرحسین ترابی است که با بازی شهاب حسینی و ساره بیات متقاضی شرکت در جشنواره ملی فجر بود اما این فیلم به جشنواره راه پیدا نکرد و دو ماه بعد از آن فقط در بخش بازار جشنواره جهانی به نمایش درآمد که بازخورد خوبی هم از سوی تماشاگران در جشنواره گرفت.

او درباره این استقبال و در پاسخ به اینکه چرا فیلمش در بخش ملی فجر نبود به ایسنا گفت: اگر دو ماه پیش قرار بود به این سوال پاسخ دهم شاید جواب دیگری داشتم اما الان با گذشت این مدت، فقط باید بگویم این سلیقه هیئت داوران بوده که فیلم لابیرنت انتخاب نشود و در حال حاضر خوشحالم که فیلم در جشنواره نبود چون وقتی فیلم های بخش نگاه نو را می دیدم که بعضی از آنها با کیفیت پایین حضور داشتند، احساس می کردم خوب شد که فیلم من در این بخش نبود چون بعضی از فیلم ها در حد استاند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«لابیرنت» در تدارک اکران عیدفطر / طرفدار سینمای قصه گو هستم

«لابیرنت» در تدارک اکران عیدفطر / طرفدار سینمای قصه گو هستم