مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 ساعت 10:562019-04-22اقتصادي

خسارت 442 میلیارد تومانی سیلاب اخیر در کرمان


مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: در جریان سیلاب اخیر در کرمان، 442 میلیارد تومان خسارت به زیربخش های کشاورزی، تاسیسات، زیربنایی، مدارس و .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدجواد فدایی استاندار کرمان صبح امروز در جلسه شورای مدیریت بحران استان از همکاری دستگاه های اجرایی استان برای امدادرسانی به استان های سیل زده به ویژه حمیدیه خوزستان تقدیر کرد و اظهار داشت: در مجموع هماهنگی ها و اقدامات مناسبی در این راستا انجام شد.

وی عنوان کرد: استان کرمان طی یک هفته بارندگی حدود 50 و 60 میلی متر را داشت که با مدیریت و پیش بینی های صورت گرفته، اوضاع تحت کنترل بود و خسارت های چندانی نداشتیم.

استاندار کرمان به بازسازی ها نیز اشاره داشت و افزود: بازسازی در مناطق سیل زده کشور به عهده وزارت کشور و استانداری ها گذاشته شده است، اما اصلا اینگونه نیست که این مسئله موجب غفلت ما از مسائل استان شود.

فدایی با تاکید بر اینکه ما مدیریت بازسازی را به عهده داریم که توسط بنیاد مسکن صورت می گیرد، افزود: منابع مالی این بازسازی ها از منابع استانی نیست، بلکه تلفیق از کمک های دولت، مردم و منابع بانکی است.

استاندار کرمان به مسئله تغییراتی که در مسیر رودخانه ها صورت گرفته، پرداخت و گفت: هر اقدامی در این زمینه در شهرستان ها باید با مصوبه شورای مدیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 442 میلیارد تومانی سیلاب اخیر در کرمان

خسارت 442 میلیارد تومانی سیلاب اخیر در کرمان