مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 ساعت 12:302019-04-22سياسي

تذکرهای نماینده تفرش به رییس جمهور، 4 وزیر و 2 معاون رییس جمهور


نماینده مردم تفرش در مجلس در تذکر به رییس جمهور، دو معاون رییس جمهور و چهار وزیر کابینه خواستار اقدام آنان برای رفع مشکلات اجرایی و مالی شهرستانهای تفرش، - آشتیان و فراهان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد حسینی در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس خواستار تسریع در پرداخت خسارتهای سیل با توجه به احکام و قوانین بالادستی شد.

وی در تذکری به وزیر ارتباطات گفت: کارگزاران دفاتر مخابرات روستایی و رفع مشکل آنتن دهی در شهرستان های تفرش، آشتیان و فراهان را تسریع کنید.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، تخصیص نیافتن اعتبار لایروبی قنوات، آبیاری تحت فشار و آبخیزداری در شهرستانهای حوزه انتخابیه اش را یادآور شد و به وزیر جهادکشاورزی تذکر داد.

نماینده مردم تفرش در مجلس در تذکری به رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه، گفت: اجرای قوانین بودجه 98 و به جریان افتادن وام های کمتر از 100 میلیون تومان در این شرایط سخت اقتصادی می تواند مشکلات عدیده ای را از بدهکاران بانکی بکاهد.

حسینی به وزیر نیرو تذکر داد: در آبرسانی های حوزه های انتخابیه تسریع کنید.

وی تسریع در اجرای پروژه های راهسازی بین شهری، آسفالت جاده های روستایی در حوزه انتخابیه و تکمیل ساختمان فرهنگی علامه سیدجلال میری آشتیبانی را از وزیر راه و شهرسازی خواستار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکرهای نماینده تفرش به رییس جمهور، 4 وزیر و 2 معاون رییس جمهور

تذکرهای نماینده تفرش به رییس جمهور، 4 وزیر و 2 معاون رییس جمهور