مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 ساعت 13:502019-04-22اجتماعي

توجه به وضعیت جسمی و روحی دانش آموزان در مدارس در حاشیه قرار دارد


معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با اشاره به پررنگ بودن نقش کتب درسی و آموزش در مدارس، تاکید کرد: توجه به وضعیت جسمی و روحی دانش آموزان در مدارس به حاشیه رانده شده است.

- معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی: توجه به وضعیت جسمی و روحی دانش آموزان در مدارس در حاشیه قرار دارد معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با اشاره به پررنگ بودن نقش کتب درسی و آموزش در مدارس، تاکید کرد: توجه به وضعیت جسمی و روحی دانش آموزان در مدارس به حاشیه رانده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید بهرامی در مراسم زنگ سلامت در آموزشگاه شهید برون بری تبریز اظهار کرد: به مناسبت روز جهانی سلامت، امسال شعار مراقبت های اولیه بهداشتی، راهی به سوی پوشش همگانی سلامت از سوی سازمان بهداشت جهانی تعیین و در قرآن و آموزه های دینی ما و سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب نیز بر این موضع بسیار تاکید شده است.

وی با اشاره به وظیفه نظام آموزش و پرورش در راستای تأمین سلامت همگانی، افزود: دستگاه تعلیم و تربیت نیز در این میان به ویژه در تأمین بهداشت و سلامت روان دانش آموزان به عنوان یکی از شش ساحت اصلی سند بنیادین آموزش و پرورش، نقش زیادی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به وضعیت جسمی و روحی دانش آموزان در مدارس در حاشیه قرار دارد

توجه به وضعیت جسمی و روحی دانش آموزان در مدارس در حاشیه قرار دارد