مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 ساعت 13:562019-04-22اجتماعي

1233 کلاس درس در قزوین نیاز به تخریب و بازسازی دارد


مدیر کل نوسازی و بازسازی مدارس قزوین گفت: هزار 612 کلاس درس در استان قزوین نیاز به مقاوم سازی و هزار 233 کلاس درس نیز نیازمند تخریب و بازسازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین عسگر علی جوانبخت مدیر کل نوسازی مدارس  استان در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه اظهار کرد: متأسفانه در حال حاضر وضعیت اقتصادی دولت مناسب نیست اما  مردم خیر به یاری آموزش و پرورش شتافتند و خدمات خوبی را ارائه کرده اند.

وی با بیان اینکه بیست و یکمین همایش خیرین مدرسه ساز  با رویکرد افزایش ایمنی مدارس با مشارکت خیرین مدرسه ساز برگزار خواهد شد، افزود: همزمان با برگزاری این جشنواره کلنگ مدرسه سبز به زمین خواهد خورد و عملیات اجرایی ساخت آن نیز از خرداد آغاز خواهد شد.

  هزار و 233 کلاس درس در قزوین نیاز به تخریب و بازسازی دارد جوانبخت با بیان اینکه در حال حاضر 9482 کلاس درس داریم  که 6 هزار 637 کلاس دارای استحکام است گفت: هزار 612 کلاس درس  نیاز به مقاوم سازی و هزار 233 کلاس درس نیازمند تخریب و بازسازی است.

وی عنوان کرد: 70 درصد از مدارس استان دارای استحکام، 17 درصد نیازمند مقاوم سازی و 13 درصد نیاز به تخریب و بازسازی دارند.

این مسؤول اد امه داد: به منظور بازسازی و تخریب این 13 درصد مدارس، نیازمند 600 میلیارد تومان اعتبار هستیم که اگر محقق شود بازسازی صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1233 کلاس درس در قزوین نیاز به تخریب و بازسازی دارد

1233 کلاس درس در قزوین نیاز به تخریب و بازسازی دارد