مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 ساعت 16:412019-04-22فرهنگي

گردش مالی صنعت محتوای دیجیتال کشور چقدر است؟ /برگ برنده نخبگان فضای مجازی


دبیر نمایشگاه تعاملی توسعه کسب و کارهای فرهنگی در فضای مجازی گفت: گردش مالی صنعت محتوای دیجیتال که در حوزه اپراتورها اتفاق می افتد حدود 5 تا 6 هزار میلیارد تومان در سال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رسانه خبرگزاری فارس، نشست رسانه ای نمایشگاه تعاملی توسعه کسب و کارهای فرهنگی در فضای مجازی صبح امروز دوشنبه دوم اردیبهشت 98 در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

بنا بر این گزارش، محمدصادق افراسیابی معاون فرهنگسازی کسب و کارهای دیجیتال در وزارت ارشاد در آغاز با اشاره به راه اندازی تشکل های مربوط به کسب و کارهای فضای دیجیتال و تاریخچه این تشکل ها در بخش خصوصی گفت: سیاستگذاری کلان ما این است که طی هر سال 4 نمایشگاه در کشور برگزار کنیم.

امسال در سال نخست این برنامه شاهد برگزاری 2 نمایشگاه هستیم که نخستین نمایشگاه در شهر قم برگزار می شود؛ چون صنف ناشران دیجیتال استان قم در این زمینه پیشرو بود و میزبانی نمایشگاه را برعهده گرفت.

در تهران به علت کثرت رویدادها این نوع برنامه ها خیلی زود از محوریت کنار می رود، ولی در استان های دیگر مدت بیشتر و گستره جغرافیایی بیشتری تحت تاثیر قرار می گیرد.

علاوه بر آن قم در کنار مشهد سهم بالایی از تولید اپلیکیشن ها را به خود اختصاص داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردش مالی صنعت محتوای دیجیتال کشور چقدر است؟ /برگ برنده نخبگان فضای مجازی

گردش مالی صنعت محتوای دیجیتال کشور چقدر است؟ /برگ برنده نخبگان فضای مجازی