مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 ساعت 17:402019-04-22فرهنگي

اهمیت نقش رسانه ها در کسب و کارهای دیجیتال


فعالان کسب وکارهای دیجیتال بر اهمیت نقش رسانه ها در تحریک تقاضا در حوزه کسب وکارهای اینترنتی تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست رسانه ای نمایشگاه تعاملی توسعه کسب و کارهای فرهنگی در فضای مجازی صبح دوشنبه (دوم اردیبهشت 98) در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

محمدصادق افراسیابی، معاون فرهنگ سازی کسب و کارهای دیجیتال در وزارت ارشاد در آغاز با اشاره به راه اندازی تشکل های مربوط به کسب و کارهای فضای دیجیتال و تاریخچه این تشکل ها در بخش خصوصی گفت: سیاست گذاری کلان ما این است که طی هر سال، چهار نمایشگاه در کشور برگزار کنیم.

امسال در سال نخست این برنامه شاهد برگزاری دو نمایشگاه هستیم که نخستین نمایشگاه در شهر قم برگزار می شود؛ چون صنف ناشران دیجیتال استان قم در این زمینه پیشرو بود و میزبانی نمایشگاه را برعهده گرفت.

در تهران به علت کثرت رویدادها این نوع برنامه ها خیلی زود از محوریت کنار می رود، ولی در استان های دیگر مدت بیشتر و گستره جغرافیایی بیشتری تحت تأثیر قرار می گیرد.

علاوه بر آن قم در کنار مشهد سهم بالایی از تولید اپلیکیشن ها را به خود اختصاص داده است.

او با اشاره به حضور مراجع در شهر قم گفت: همچنین این شهر ظرفیت همراه سازی گروه های مرجع را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت نقش رسانه ها در کسب و کارهای دیجیتال

اهمیت نقش رسانه ها در کسب و کارهای دیجیتال