مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 ساعت 18:062019-04-22حوادث

گودبرداری جان کارگر افغان را گرفت


ریزش آوار ناشی از گودبرداری در زمین 4 هزار متری در خیابان انقلاب اسلامی منجر به مرگ کارگر افغانستانی شد.

- جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی فارس، با اشاره به وقوع یک فقره حادثه ریزش آوار گفت: در ساعت 16:09 عصر امروز وقوع یک فقره ریزش آوار در خیابان انقلاب خیابان مدنی به سامانه 125 آتش نشانی اعلام شد.

وی افزود: به محض اعلام حادثه، آتش نشانان سه ایستگاه به محل اعزام شدند که 4 دقیقه بعد به محل حادثه رسیدند و مشخص شد در زمینی به مساحت 4 هزار متر مربع گود برادری هایی با عمق 10 تا 15 متر ایجاد شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: بررسی ها نشان داد که کارگران در بخش شمالی این زمین در حال کار بوده اند که دیوار دچار ریزش شده و به اذعان کارگران یک فرد زیر آوار مدفون شده بود.

جلال ملکی گفت: با توجه به احتمال ریزش مجدد دیواره ابتدا اقدامات تثبیت دیوار انجام شد و سپس نسبت به شناسایی محل دفن این کارگر اقدام شد.

وی گفت: بعد از مدتی تلاش کارگری 33 ساله از داخل آوار خارج شد و به عوامل اورژانس تحویل داده شد اما پس از معاینات مشخص شد که این فرد فوت کرده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی ادامه داد: در ساعت 18 عملیات آوار برداری به پایان رسید و محل به عوامل انتظامی و مالکان تحویل داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گودبرداری جان کارگر افغان را گرفت

گودبرداری جان کارگر افغان را گرفت