مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 ساعت 20:102019-04-22حوادث

گودبرداری مرگبار در خیابان انقلاب


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ریزش یک زمین در حال گودبرداری در خیابان انقلاب و جانباختن یک تن در پی آن خبر داد.

- سید جلال ملکی در گفت وگو با ایسنا در باره این حادثه اظهار کرد: ساعت 16 و 9 دقیقه امروز حادثه آوار در زمینی گودبرداری شده به سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد که در پی آن سه ایستگاه آتش نشانی همراه با امکانات کامل به محل حادثه واقع در خیابان انقلاب خیابان مدنی جنوبی اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل حادثه گفت: آتش نشانان پس از چهار دقیقه در محل حاضر شده و مشاهده کردند که در قطعه زمینی به وسعت حدود 4000 متر که برخی از نقاط آن به عمق 20متر گودبرداری شده بود حادثه آوار رخ داده است به طوری که بخش های از دیواره ها محل گودبرداری تخریب شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که یک نفر از کارگران زیر آوار محبوس شده بنابراین آتش نشانان پس از انجام ایمن سازی های لازم عملیات جست و جو و آواربرداری را آغاز کردند و پس از مدتی این فرد که کارگر حدوداً 33ساله و تبعه افغانستان بود را از زیر آوار خارج کردند.

ملکی در ادامه با اشاره به تحویل این فرد به عوامل اورژانس ادامه داد: پس از انجام بررسی های اولیه مشخص شد این فرد بر اثر ریزش آوار جان خود ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گودبرداری مرگبار در خیابان انقلاب

گودبرداری مرگبار در خیابان انقلاب