مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 ساعت 12:502019-04-23سياسي

دیدار نویسندگان چین با مخاطبان ایرانی


گروهی از نویسندگان و شاعران کشور چین در شهر کتاب مرکزی با مخاطبان خود از آثار منتشرشده در ایران و فرهنگ چین سخن می گویند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد خبری سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، این برنامه که پنج شنبه (پنجم اردیبهشت ماه) برگزار می شود در دو بخش بزرگسال و کودک طراحی شده است.

در بخش اول برنامه که از ساعت 17 تا 18 برگزار می شود ژائو لی هونگ از کشور چین و از ایران شمس لنگرودی و علی اصغر محمدخانی و دکتر ابوالقاسم اسماعیل پور، اسطوره شناس و استاد دانشگاه شهید بهشتی حضور خواهند داشت.

در این بخش به روخوانی و نقد و بررسی شعرها و آثار چین پرداخته می شود، که همراه با پخش قطعاتی از موسیقی این کشور خواهد بود.

در بخش دوم این برنامه سه نویسنده کتاب های کودک و نوجوان این کشور که آثارشان به فارسی ترجمه و منتشر شده به همراه مترجمان این آثار حضور خواهند داشت.

شائو ون شوان نویسنده کتاب پر با ترجمه سحر ترهنده (نامزد دریافت نشان کتاب سال لاک پشت پرنده)، شه تائو نویسنده کتاب از این سر تا آن سر رودخانه با ترجمه مهدی حجوانی و ژائو لی هونگ با کتاب قلعه دروغ که اخیرا به چاپ رسیده اند و علی اصغر سیدآبادی (نویسنده) نیز در این برنامه حضور خواهند داشت و درباره این آثار به گفت وگو خواهند پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار نویسندگان چین با مخاطبان ایرانی

دیدار نویسندگان چین با مخاطبان ایرانی