مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 ساعت 14:102019-04-23فناوري

برگزاری کارگاه های آموزشی موبایل سامسونگ در مرکز تجربه اندرزگو


شرکت سامسونگ به منظور آشنایی مخاطبان ایرانی با قابلیت های گوشی های کهکشانی این شرکت، کارگاه های آموزشی با موضوعات متنوع در مرکز تجربه (Experience Store) اندرزگو تهران برگزار می کند.

- شرکت سامسونگ به منظور آشنایی مخاطبان ایرانی با قابلیت های گوشی های کهکشانی این شرکت، کارگاه های آموزشی با موضوعات متنوع در مرکز تجربه (Experience Store) اندرزگو تهران برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنا بر اعلام سامسونگ، کارگاه های آموزشی سامسونگ در سرتاسر جهان با تکیه بر موضوعاتی در زمینه افزایش دانش افراد در استفاده روزمره از گوشی های خود همچون آموزش قابلیت های گوشی ها در زمینه های عکاسی، طراحی و… برگزار می شود تا کاربران ضمن آشنایی با این قابلیت ها، بتوانند این آموزش ها را در پیشبرد اهداف و علایق خود به کار ببندند.

این کارگاه های آموزشی در ایران هر دو هفته یک بار و با حضور جمعی از جوانان و نوجوانان علاقه مند در مرکز تجربه اندرزگو سامسونگ برگزار می شود.

تاکنون 4 جلسه از این کارگاه های آموزشی با موضوعاتی همچون عکاسی در سفر و عکاسی حرفه ای با حضور چهره های شناخته شده این حرفه برگزار شده است.

نحوه برگزاری این کارگاه ها به گونه ایست که تنها به بیان مطالب نظری و تئوری خلاصه نمی شود و شرکت کنندگان با توجه به امکانات مرکز تجربه اندرزگو به صورت کاملاً عملی و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کارگاه های آموزشی موبایل سامسونگ در مرکز تجربه اندرزگو

برگزاری کارگاه های آموزشی موبایل سامسونگ در مرکز تجربه اندرزگو