مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 ساعت 14:352019-04-23اقتصادي

معروف ترین هتل ایران را بشناسید


چرا شناختن معروف ترین هتل ایران مهم است؟ و کدام هتل با چه ویژگی هایی این چنین شهرتی یافته است؟ آیا ویژگی معماری خاص و یا خدماتی متمایز را ارائه می دهد و یا این شهرت دلیل دیگری دارد؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنا بر اعلام پرشین هتل، ترنسفر آن با دو خودرو بنز اس 500 برای مهمانان وی آپی است که علاوه بر این مهمانان در مراسم خاص یا سورپرایزها نیز استفاده می شود.

این خودروهای تشریفاتی برای مراسم خاص سالگرد ازدواج، ماه عسل و … رزرو می شوند و شرکت های واسطه و بخش اداری هتل نیز این امر را محقق می سازند.

رزرو ترانسفر بنز هتل قصر طلایی در هر نقطه از شهر هزینه ای معادل 150 هزار تومان دارد.

البته این خدمات برای مهمانان وی آی پی رایگان است.

هتل قصر طلایی مشهد به دلیل مواجهه با استقبال گردشگران سالانه توسط سایت هایی همچون epersianhotel و اسنپ تریپ و اقامت 24 و … گارانتی می شود تا در معامله ای دو سر برد و یا شاید بهتر بگوییم سه سر برد باشد برای هتلدار، آژانس های مسافرتی، مسافران رزرو کننده! هتل قصر طلایی مشهد یکی از بهترین هتل های پنج ستاره بین المللی کشور ایران است که به دلیل تردد بالا در مسیر مشهد این هتل هم شهرت ویژه ای یافته، اگر قرار باشد هتل های مشهور دیگر ایران را هم نام ببریم می توان به هتل ترنج کیش، هتل اسپیناس پالاس تهران، هتل های هما، هتل داد یزد، ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معروف ترین هتل ایران را بشناسید

معروف ترین هتل ایران را بشناسید