مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 ساعت 14:452019-04-23سياسي

حضور 37 گردشگر از 9 کشور در جشن خیابانی یزد + تصاویر


مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به برگزاری مراسم جشن ولادت حضرت مهدی (عج) برای گردشگران خارجی شهر جهانی گفت: یزد در این برنامه میزبان 37 گردشگر خارجی از 9 کشور دنیا بود.

- مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به برگزاری مراسم جشن ولادت حضرت مهدی (عج) برای گردشگران خارجی شهر جهانی گفت: یزد در این برنامه میزبان 37 گردشگر خارجی از 9 کشور دنیا بود.

سید مصطفی فاطمی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به برگزاری جشن میلاد حضرت مهدی (عج) برای گردشگران خارجی شهر جهانی، اظهار کرد: این برنامه که توسط کمیته گردشگری معنوی و مذهبی استان یزد برگزار شد، پذیرای 37 گردشگر خارجی از کشورهای آلمان، کره جنوبی، ایتالیا، رومانی، فرانسه، بلژیک، نیوزلند، سنگاپور و پرتغال بود.

وی افزود: این برنامه با مقدماتی از زندگانی و معرفی حضرت مهدی (عج) آغاز شد و در ادامه علل غیبت این امام، فلسفه غیبت و انتظار از نگاه شیعه و حتی شباهت های این حضرت به حضرت مسیح (ع) مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

این مسئول از توزیع بروشورهایی به منظور آشنایی و شناخت بیشتر گردشگران با منجی و همچنین وجه تشابه حضرت مسیح (ع) و امام زمان (عج) به عنوان یکی از بخش های این برنامه یاد کرد و گفت: در بخش دیگری از این مراسم که در سالن اجتماعات اداره کل میراث فرهنگی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 37 گردشگر از 9 کشور در جشن خیابانی یزد + تصاویر

حضور 37 گردشگر از 9 کشور در جشن خیابانی یزد + تصاویر