مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 11:062019-04-24ورزشي

برای آسیایی شدن باید شاخ آسیا را شکست


تیم تراکتورسازی برای حفظ امیدهای قهرمانی کسب سهمیه آسیا در اصفهان به مصاف ذوب آهن می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال تیم تراکتورسازی تبریز روز جمعه در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان میهمان ذوب آهن اصفهان خواهد بود .

- قرمزپوشان تبریزی و سبز پوشان اصفهانی تا کنون در لیگ برتر 21 بار به مصاف هم رفتند که تراکتورسازی 8 برد، 7 تساوی و 6 باخت داشته و 30 زده و  27گل دریافت کرده است .

- تراکتورسازی اولین بازی خانگی خود در بازگشت به لیگ برتر در فصل 90-1388 در ورزشگاه یادگار تبریز مقابل این تیم سبزپوش بازی کرد که به تساوی 0-0 رسید - اولین بازی دو تیم تراکتورسازی و ذوب آهن در سومین دوره لیگ تخت جمشید ، به  44 سال قبل 5 اردیبهشت 1354 بر می گردد که طی آن تراکتور توانست با نتیجه 3-2 مقابل ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه تختی تبریز به پیروزی دست یابد .

= بهترین پیروزی تراکتورسازی مقابل ذوب آهن با نتیجه جالب 4-1 بوده که دو بار در لیگ شانزدهم و نیم فصل اول امسال کسب شد و بهترین پیروزی ذوب آهن پیروزی 3-0 این تیم در نیم فصل دوم سال قبل در اصفهان رقم خورد - ذوب آهن در بازی های خانگی خود بسیار ضعف عمل کرده است و تنها 1 پیروزی داشته و 8 تساوی و 3 باخت هم در کارنامه این تیم ثبت شده است و تیم سیزدهم در جدول جداگانه تیم های میزبان است و تراکتور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای آسیایی شدن باید شاخ آسیا را شکست

برای آسیایی شدن باید شاخ آسیا را شکست