مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 11:502019-04-24بين الملل

درخواست رژیم صهیونیستی از گردشگران اسراییلی برای خروج فوری از شبه جزیره سینا


مسئولان امنیتی رژیم صهیونیستی از گردشگران اسراییلی در شبه جزیره سینا خواستند به دلیل وجود احتمال حمله، فورا این شبه جزیره را ترک کنند.

- درخواست رژیم صهیونیستی از گردشگران اسراییلی برای خروج فوری از شبه جزیره سینا مسئولان امنیتی رژیم صهیونیستی از گردشگران اسراییلی در شبه جزیره سینا خواستند به دلیل وجود احتمال حمله، فورا این شبه جزیره را ترک کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، با وجود هشدارهای دستگاه های امنیتی اسراییل نسبت به وجود تهدیداتی جدی از سوی داعشی ها علیه شبه جزیره سینا، طبق آمارهای رسمی حدود 30 هزار گردشگر اسراییلی برای تعطیلات عید پاک وارد این شبه جزیره شده اند و احتمالا تا فردا (پنج شنبه) که روز آخر تعطیلات است، تعداد آنها به 40 هزار تن می رسد.

رادیوی رژیم صهیونیستی گزارش داد، در روزهایی که جهانیان از عملیات تروریستی به کلیساها و هتل های سریلانکا وحشت زده هستند، در حال حاضر ده ها هزار اسراییلی جان خود را به خطر انداخته و تعطیلات عید پاک خود را در سواحل شبه جزیره سینا سپری می کنند.

این رادیوی عبری زبان به نقل از مسئولان امنیتی اسراییل اعلام کرد، در همین منطقه جذاب توریستی خطرات جدی به صورت تهدیدات تروریستی وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست رژیم صهیونیستی از گردشگران اسراییلی برای خروج فوری از شبه جزیره سینا

درخواست رژیم صهیونیستی از گردشگران اسراییلی برای خروج فوری از شبه جزیره سینا