مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 14:112019-04-24ورزشي

رقابت 11 قمی در نخستین رنکینگ سال 98 بدمینتون ایران


11 بدمینتون باز در ترکیب تیم های منتخب هیأت بدمینتون استان قم در نخستین مرحله مسابقات رنکینگ قهرمانی کشور برابر حریفان به میدان مِ روند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بعد از برگزاری رقابت های انتخابی رنکینگ بدمینتون پسران و دختران قم در تالار اختصاصی این رشته در مجموعه ورزشی شهید حیدریان، نفرات منتخب زیر نظر کادر فنی به اردوی آماده سازی رفتند تا از امروز در جدال با حریفان خود از سایر استان ها به میدان بروند.

اعزام بدمینتون بازان قم به قصد حضور در نخستین مرحله پیکارهای رنکینگ بدمینتون پسران و دختران ایران در سال 1398 در حالی انجام گرفت که نخستین مرحله مسابقات پسران در رده سنی جوانان از امروز تا ششم اردیبهشت ماه به میزبانی هیأت بدمینتون استان کرمان  برگزار می شود .

طبق برنامه ریزی انجام شده از سوی فدراسیون بدمینتون، این مرحله از رقابت ها در قسمت های یک نفره و دو نفره برگزار می شود و در بخش یک نفره تعداد 99 بدمینتون باز به رقابت می پردازند، ضمن اینکه پیکارهای بخش دو نفره با حضور تعداد 33 تیم به نمایندگی از 20 هیأت به انجام می رسد.

در شرایطی که رقابت های سال 1398 رنکینگ بدمینتون جوانان پسر کشور در سه مرحله برنامه ریزی شده، برای تیم هیأت بدمینتون قم در این مسابقات معین کشاورز، مجتبی زارع، حسین چاوشی، معین خاکی، رضا جانقربان و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 11 قمی در نخستین رنکینگ سال 98 بدمینتون ایران

رقابت 11 قمی در نخستین رنکینگ سال 98 بدمینتون ایران