مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 14:362019-04-24سياسي

ساخت 110 خانه در مناطق سیل زده توسط مسجد اکباتان تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، حجت الاسلام مصطفی مرسلی، امام جماعت مسجد اکباتان بهارستان تهران اظهار داشت: مسجد اکباتان باتوجه به سابقه 40 ساله و حضور در منطقه صنف فروشندگان لوازم یدکی و اتومبیل تهران همواره در راستای کمک رسانی به مردم در برهه .

- خیّران و بازاریان نمازگزار مسجد اکباتان تهران در راستای طرح هر مسجد یک خانه ساخت 110 خانه و 14 مدرسه در مناطق سیل زده به ارزش 10 میلیارد تومان را تقبل کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، حجت الاسلام مصطفی مرسلی، امام جماعت مسجد اکباتان بهارستان تهران اظهار داشت: مسجد اکباتان باتوجه به سابقه 40 ساله و حضور در منطقه صنف فروشندگان لوازم یدکی و اتومبیل تهران همواره در راستای کمک رسانی به مردم در برهه های زمانی مختلف فعال بوده است.

وی با اشاره به اینکه این مسجد در برهه زمانی دوران دفاع مقدس در زمینه پشتیبانی و ارسال اقلام مورد نیاز تلاش بسیاری داشته است، گفت: در زمان زلزله رودبار و اخیراً در زمان زلزله کرمانشاه، اهالی و نمازگزاران این مسجد کمک رسانی های بسیاری با بهره گیری از ظرفیت اعضای صنف صورت گرفت.

مرسلی با اشاره به طرح جهاد همبستگی ملی برای کمک رسانی به سیل زدگان افزود: در این قالب شماره حسابی در صندوق قائم این مسجد برای جمع آوری کمک های مردمی ایجاد شد و به صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 110 خانه در مناطق سیل زده توسط مسجد اکباتان تهران

ساخت 110 خانه در مناطق سیل زده توسط مسجد اکباتان تهران