مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 16:162019-04-24سياسي

حوزه علمیه خواهران آماده همکاری با مساجد/ لزوم حل مشکل کمبود روحانی


رییس شورای سیاست گذاری حوزه های علمیه خواهران گفت: حوزه های علمیه خواهران آماده همکاری با کانون‎های فرهنگی و هنری مساجد کشور هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور امروز چهارشنبه با آیت الله مرتضی مقتدایی رییس شورای سیاست گذاری حوزه های علمیه خواهران دیدار کرد.

  براساس این گزارش، آیت الله مرتضی مقتدایی در این دیدار اظهارداشت: در مساجد خیلی کارهای مهمی می توان انجام داد و ائمه جماعات نسبت به مساجد و وظیفه خود در این زمینه نباید غافل باشند.

رییس شورای سیاست گذاری حوزه های علمیه خواهران افزود: کمبود روحانی در مساجد و همچنین تقویت روحانیان با توجه به نیازهای کنونی، از مسائلی است که باید موردتوجه قرار گیرد چرا که خیلی از مساجد در شهرستان ها روحانی و امام جماعت ندارند و این دغدغه ای همگانی به شمار می آید.

وی تأکید کرد: ائمه جماعت مساجد درگذشته وقت زیادی در مسجد صرف می کردند و پیش و پس از نماز به صحبت و پاسخگویی به سؤالات مردم می پرداختند اما هم اکنون این مسئله مشاهده نمی شود.

  مقتدایی اهتمام به مسجد و ارتباط و انس با مردم را بسیار تأثیرگذار عنوان کرد و گفت: عملکرد روحانیان در ذهن مردم باقی می ماند و اگر ائمه جماعت پس از نماز با نمازگزاران در ارتباط ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه علمیه خواهران آماده همکاری با مساجد/ لزوم حل مشکل کمبود روحانی

حوزه علمیه خواهران آماده همکاری با مساجد/ لزوم حل مشکل کمبود روحانی