مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اردیبهشت 1398 ساعت 14:412019-04-25فرهنگي

ماجرای یک قتل، یک خودکشی و یک مرگ طبیعی در نمایشگاه کتاب


ثمین نبی پور ترجمه فارسی رمان «تابستان مرگ و معجزه» را که ویلیام کنت کروگر نوشته توسط نشر افق به نمایشگاه کتاب تهران رسانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات فارس، ترجمه فارسی رمان تابستان مرگ و معجزه اثر ویلیام کنت کروگر توسط نشر افق در نمایشگاه کتاب عرضه می شود.

این رمان داستان پرماجرای یک قتل، یک خودکشی، یک مرگ طبیعی است و از منظر دیگر هم اساساً ربطی به این ها ندارد؛ شاید بشود به آن به عنوان بخشی از زندگی پسری به نام فرانک درام نگاه کرد که داستان را چهل سال پس از تابستان سال 1961 نقل می کند؛ تابستانی که نه فقط زندگی فرانک و خانواده اش که زندگی همه اهالی شهر نیوبرِمِن در ایالت مینه سوتا برای همیشه تغییر می کند.

روایت مراقبه مانند فرانکِ بزرگسال از همه آن چه چهل سال پیش برای فرانکِ نوجوان و خانواده اش رخ داد، به زیبایی تمام ساخته و پرداخته شده است.

درگیری های ذهنی و عاطفی شخصیت ها با آنچه کار صحیح و منطقی است و آنچه رویکرد انسانی، از ویژگی های جذاب این اثر کروگر است.

روابط پیچیده ی شخصیت ها، موقعیت های سرنوشت ساز و فرازونشیب های خط داستانی نقاط قوت تابستان مرگ و معجزه است.

رنجی که فرانکِ سیزده ساله از رخدادهای این تابستان می برد، به نحوی بدیع پیش چشم خواننده نقش می بندد و سادگیِ کلامش، او را به شخصیتی باورپذیر بدل می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای یک قتل، یک خودکشی و یک مرگ طبیعی در نمایشگاه کتاب

ماجرای یک قتل، یک خودکشی و یک مرگ طبیعی در نمایشگاه کتاب