مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اردیبهشت 1398 ساعت 09:502019-04-26فرهنگي

بحث هایی درباره سینمای ایران در یک انجمن صنفی


سخنگوی انجمن صنفی کارفرمایی مؤسسات پخش درباره چگونگی عضویت رسمی در این انجمن، ارائه فیلم به سینماهای سیار و سینماهای کوچک و تدوین آیین نامه برای این انجمن صنفی توضیحاتی ارائه کرد.

- مرتضی شایسته در گفت وگویی با ایسنا بیان کرد: درجلسه ای که هفته گذشته برگزار شد بحث هایی راجع به موارد متعددی در سینمای ایران صورت گرفت.

یکی از مهمترین موارد، طرح عضویت رسمی اعضا در این انجمن پس از پرداخت ورودیه بود.

او ادامه داد: طبق صحبت هایی که انجام شد، اعضای انجمن صنفی که حق ورودیه خود را پرداخت کرده اند و مدارکشان کامل بود به عنوان اعضای انجمن معرفی شدند که شامل: علی سرتیپی (فیلمیران سبز)، مرتضی شایسته (هدایت فیلم)، بیژن امکانیان (نیکان فیلم)، سعید سعدی (نسیم صبا)، سعید خانی (خانه فیلم)، امیر سماواتی، مهدی صباغ زاده (نیمروز فیلم)، سیدمحمد قاضی (گویا فیلم) و داریوش باباییان (شکوفا فیلم) هستند.

با این حال در صورتی که دیگر پخش کنندگان حق ورودیه خود را پرداخت کنند و مدارکشان تکمیل شود، عضویت آنان رسما اعلام خواهد شد.

سخنگوی این انجمن صنفی افزود: مورد دیگر، موضوع اکران فیلم ها در باشگاه ها، سینماهای سیار و سینماهای کوچک بود که طی بحث و بررسی کمیته ای متشکل از داریوش باباییان، سعید خانی و بیژن امکانیان پیگیر اکران فیلم در این مراکز باشند تا شاهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحث هایی درباره سینمای ایران در یک انجمن صنفی

بحث هایی درباره سینمای ایران در یک انجمن صنفی