مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اردیبهشت 1398 ساعت 00:352019-04-26فرهنگي

نسخه جدید آثار بزرگان سینما در بخش کلاسیک کن


بخش کلاسیک هفتاد و دومین جشنواره فیلم کن، امسال میزبان مجموعه ای درخشان از نسخه ترمیم شده آثار مهم سینمای جهان از «درخشش» کوبریک تا فیلم هایی از «لوییس بونوئل»، - بخش کلاسیک هفتاد و دومین جشنواره فیلم کن، امسال میزبان مجموعه ای درخشان از نسخه ترمیم شده آثار مهم سینمای جهان از درخشش کوبریک تا فیلم هایی از لوییس بونوئل ، ویتوریو دسیکا ، میلوش فورمن و .

است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جذاب ترین اتفاق در بخش کلاسیک امسال جشنواره فیلم کن، نمایش نیمه شب نسخه ترمیم شده فیلم ترسناک درخشش به کارگردانی استنلی کوبریک است و آلفونسو کوارون کارگردان برنده اسکار مکزیکی مسئولیت معرفی این نسخه جدید از فیلم ماندگار درخشش را بر عهده خواهد داشت.

نسخه ترمیم شده فیلم ایزی رایدر به کارگردانی دنیس هوپر محصول سال 1969، در پنجاهمین سالگرد ساخت این فیلم در بخش کلاسیک جشن رونمایی می شود و پیتر فوندا بازیگر این فیلم برای معرفی این نسخه جدید در کن حاضر خواهد شد.

همچنین بخش کلاسیک امسال جشنواره کن، نسخه ترمیم شده سه فیلم از ساخته های لوییس بونوئل کارگردان و فیلمنامه نویس مکزیکی- اسپانیایی را نیز به نمایش خواهد گذاشت که شامل فراموش شدگان (1950)، نازارین (1958) و عصر طلایی (1930) می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسخه جدید آثار بزرگان سینما در بخش کلاسیک کن

نسخه جدید آثار بزرگان سینما در بخش کلاسیک کن