مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اردیبهشت 1398 ساعت 08:412019-04-27ورزشي

برگزاری اردوی جهادی دانشجویان سیستان و بلوچستان درشهرستان زهک


مسؤول بسیج دانشحویی دانشگاه سیستان و بلوچستان از برگزاری اردوی جهادی بیش از دانشجویان درشهرستان زهک خبر داد.

- طهماسبی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان اردویی جهادی باچند محوریت عمرانی فرهنگی و پزشکی برگزار کرد در این اردو که جمعیت 45 نفره برادر و خواهر حضور داشتند در قسمت عمرانی یک پروژه اقتصاد مقاومتی به مساحت تقریبی300 مترمربع به دست جهادگران بسیجی ساخته شد که موجب برکات فراوانی شد.

  وی ادامه داد: اتمام این پروژه حمام کنه که برای گوسفندان، بیش از 15 دامدار منطقه بود باعث شد تا مردم در چند روستای همجوار هم چند قطعه زمین را وقف طرح های اقتصاد مقاوتی کنند و این خیلی حائز اهمیت است.

طهماسبی بیان کرد: همچنین در بحث عمرانی تخریب سرویس های قدیمی و غیرقابل استفاده مسجد روستا ک پی زنی چهار سرویس بهداشتی و رنگ آمیزی درب و پنجره های مسجدنیز در طی این چهار روز انجام گرفت.

وی افزود: دربحث فرهنگی برپا کردن جشن میلاد امام زمام (عج) و دعای ندبه و دعای کمیل و مراسم احیا نیمه شعبان همراه با توزیع سحری و برگزاری انواع کارگاه های خانواده و ازدواج و و برگزاری مسابقات ورزشی و اهدا جایزه به نوجوانان و جوانان در این چهار روز انجام و جوایز بسیاری همچون 200 جلد کتاب بین مردم توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اردوی جهادی دانشجویان سیستان و بلوچستان درشهرستان زهک

برگزاری اردوی جهادی دانشجویان سیستان و بلوچستان درشهرستان زهک