مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اردیبهشت 1398 ساعت 09:112019-04-27پزشكي

ثبت دفن بیش از 1400 متوفی در سال 97


رییس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس گفت: در سال گذشته دفن تعداد 1439 متوفی در آرامستان بندرعباس به ثبت رسیده است.

- علیرضا بهمن نژاد صبح امروز در گفت و گو با خبنرگار فارس در بندرعباس با اشاره به عملکرد سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس در سال گذشته، اظهار داشت: یکی از وظایف سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس نظارت بر فرآیند غسل، کفن و دفن درگذشتگان مطابق ضوابط و مقررات شرعی و دینی با همکاری دستگاه های ذیربط مانند پزشکی قانونی، ثبت احوال، شبکه بهداشت و درمان، دانشگاه علوم پزشکی، مراکز امدادی، امنیتی و انتظامی است.

وی افزود: افکار سنجی از شهروندان و خدمت گیرندگان، در مورد نوع و کیفیت خدمات سازمان جهت بهره برداری در برنامه های سالیانه لحاظ می شود.

رییس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس، مدیریت حمل درگذشتگان و اعطای مجوز، لغو و تمدید فعالیت اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در این زمینه را از وظایف این سازمان دانست و عنوان کرد: در سال 97 تعداد 2029 حمل متوفی در این مرکز صورت پذیرفته که از این تعداد 537 سرویس درون شهر، 807 سرویس خارج ازشهر و 107 سرویس استانی بوده است.

بهمن نژاد با اشاره به اینکه 104 سرویس دهی توسط خودروهای سازمان و 474 سرویس نیز به صورت رایگان جهت کمک به افرادی که توان مالی کافی را نداشتند، انجام ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت دفن بیش از 1400 متوفی در سال 97

ثبت دفن بیش از 1400 متوفی در سال 97